sobota, 19 marca 2016

Wiosna nadchodzi!

Hej, hej!

Wiosna nadchodzi, zdjęcia z wiosną dzisiaj będą, a w aparacie jeszcze te z zimy xp
Na następny rok będą...

Tak przy okazji to wiosna jest moją ulubioną porą roku. Wszystko zielone, kwiatki, listki, ptaszki, ciepłe od słońca futerko mojego kota...

Dobra, zdjęć jest duuuużo, więc będę je opisywać pod każdym, a nie rozwodzić się tutaj na te wiosenne tematy :)


Na początek mój Emil co też uwielbia wiosnę :)



Pierwszy ślimak w tym roku!











Wbrew pozorom ten kot nie poluje na tym zdjęciu. Fotkę miałam zrobić, kiedy leżał na plecach taki wywalony, ale złośliwość rzeczy martwych - baterie...



NIE DEPCZ KWIATKÓW!!! I tutaj moje śliczne trampki o tym przypominają.




Samotny przebiśnieg.



Emil jak ty cudownie pozujesz <3



I ja tu się wiosną od kilku dni zachwycam, a w moim oknie dalej płatki śniegu! Oczywiście jak tylko weszłam do pokoju to zniknęły z tamtąd.


I to ciekawe, jesienią nie było orzeszków laskowych, a teraz było ich pełno!










I po wielu trudnościach ( kiedy ktoś mi Vaderka i Yodę wyrzucił, ale kupiłam kolejnych) mam całą edycję kolekcjonerską puszek po napojach Star Wars Space Punch! Pyszne były, naprawdę. I to nie są energetyki tylko napoje witaminowe! Tata czytał skład i powiedział, że mogę to pić :)



Tak więc szanowni państwo, poznajcie Mrocznego Lorda Sithów ucznia kanclerza Palpatine'a (Dartha Sidiousa) ojca Luke'a i Lei, męża senator Padme Amidali, niegdyś rycerza Jedi Anakina Skywalkera - Dartha Vadera. <3 uwielbiam Vadera i Anakina, Obi-wana, Rey, Padme, Windu i innych też.


A oto mistrz Yoda, który uczył Luke'a Skywalkera!


Jest i Darth Maul - zabójca Qui-Gonna Jinna, uczeń Dartha Sidiousa.


Oraz najpopularniejszy Wookie - Chewbacca w skrócie Chewi, towarzysz Hana Solo, drugi pilot Sokoła Millenium.



I to by było tyle na dziś :)
Miłej wiosny wam życzę :)

A kto w poniedziałek idzie na wagary?

Papa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz