wtorek, 8 marca 2016

Miesiąc wyzwań.

Hej!

Przez cały luty robiłam wyzwania, ale to już raczej wiecie. Teraz wypiszę je tu i zaznaczę te, które zrobiłam i nie zrobiłam.

1. Nie jedz żadnych słodyczy. - zanim przeczytałam wyzwanie zjadłam kanapkę z dżemem, nie wiem czy to się liczy czy nie, więc jest pół na pół.
2. Pocałuj zwierzę. - no kicia dostał całuska :*
3. Cały dzień odpowiadaj monosylabami. - to było niewykonalne!
4. Zrób daily vloga. - nagrałam telefonem xd
5. Co godzinę (przez 5 h) rób po 10: przysiadów, pajacyków, podskoków. - robiłam przez 3, potem nie przypilnowałam czasu...
6. Zrób wodną bombę. - zrobiłam. Oberwała ściana.
7. Zrób sobie tatuaż (zmywalny). - zrobiłam nawet trzy - tzn. 3 gwiazdki obok siebie.
8. Tańcz na ulicy przez minutę. - akurat byłam wtedy w Opolu, więc szłam i tańczyłam.
9. Rozwiąż jakąś trudną zagadkę. - wylosowałam z książki i rozwiązałam, yeah!
10. W rozmowie z pierwszą osobą użyj słów: asfalt, szyba, piasek. - moja wypowiedź brzmiała tak: wiesz, obok mojego domu jest taka dziura z piaskiem i kamieniami. Mogliby ją w końcu zalać asfaltem. Ostatnio było tam bardzo dużo szkła z rozbitych butelek! To jest niebezpieczne, a szczególnie jeśli jedzie się na rolkach lub idzie z psem!
11. Zrób jakiś challenge. - spider man challenge! Skakałam po łóżkach i kanapach xp
12. Nie używaj telefonu i komputera, chyba, że OBOWIĄZKOWO MUSISZ się z kimś skontaktować. - no, a ja nie wytrzymałam. Niestety...
13. Przez minimum 15 minut rób wszystko z zawiązanymi oczami. - ciekawe doświadczenie, spróbujcie! Mi się udało!
14. Napisz list nie używając litery "o" (1 strona A5) - Jeszcze gdzieś go mam w zeszycie ;)
15. Zaplanuj ze szczegółami morderstwo (NIE MORDUJ!!!). - zaplanowałam morderstwo muchy.
16. Zapytaj się 3 osób, czy już się całowały. - zapytałam się 2...
17. Zrób origami. - statek i samolot :)
18. Oświadcz się jakiejś koleżance. - zrobiłam to! Na przerwie akurat siedziałam obok na podłodze i zrobiłam to szybciutko!
19. Przeczytaj od tyłu tekst z minimum jednej strony A5. - łatwizna!
20. Zapisuj swoje myśli przez 10 minut. - zgubiłam się po jakichś 4.
21. Zadzwoń do swojej BFF i powiedz łamiącym się głosem, że chcesz się zabić. Możesz w tle coś rozwalić, żeby był huk. Potem nie odbieraj, a jeśli do ciebie przyjdzie to udawaj, że cię nie ma w domu. - akurat mi ważność konta wygasła, ale kiedyś to zrobię!
22. Pocałuj kogoś. - dałam mamie buziaka na dobranoc. I tacie :D
23. Udawaj kota przez 5 min. - mój kot oszalał. Robiłam to co on!
24. O 22:00 wyj na dworze jak wilk. - otworzyłam okno i zawyłam. Jupi!
25. Nie używaj żadnych kosmetyków (nie licząc mydła, żelu do kąpieli itp.) - jakoś wytrzymałam.
26. Udawaj przez godzinę księżniczkę. - no powiedzmy, że wyszło...
27. Użyj 3 perfumy naraz. - stworzyłam całkiem ciekawe połączenie.
28. Napisz opowiadanie, niech każde słowo zaczyna się na kolejną literę alfabetu np. Ania, Basia, Czesiek, Dziadek, Ela, Fabian, Gośka, Henio i Janek kupili lody. Mają nadzieję... (itd.) - wyszło dziwacznie, ale jakoś napisałam.
29. 100 selfie challenge. - to było łaaatwe...

Ogólnie rzecz biorąc wykonałam większość wyzwań. Nie było jakoś bardzo źle. Jeśli też zrobicie sobie taki miesiąc wyzwań to możecie mi napisać jak wam wyszło. Chętnie przeczytam :)

To chyba tyle na dziś. A raczej na pewno.

Dziewczynom wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet i papa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz